hmmm...

vad fan gör jag? vad gör jag för fel? allt jag gör blir bara fel fel fel fel fel FEL! just när man tror att oturen har vänt kommer den tillbaka... allt jag gör blir bara helt jävla fel. hatar att få ovänner. och sedan ringer du igen? varöfr just nu? jag orkar inte ungefär 15 saker att ta hand om just nu... de går mig upp över öronen. och sedan ber du mig att ringa senare på kvällen jag gör de och du är upptagen.. va fan är de för fel på mig? har raderat ditt nummer nu lika bra att inte lova att ringa någon om personen ändå inte har tid att prata med en.
tack och lov att den här jävla bloggen finns.. så jag kan spotta ut allt jag har velat säga..
hooj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0