Fotprovning

Nu idag var jag hos sjukgymnasten. Gud vad skönt. Kunde stabilisera den jätte bra :) Så jag beslöt mig att efter att jag tränade flickorna att jag själv skulle träna. Gick bra tkr jag men de kändes i foten att de inte riktigt var läkt allt. Kan inte direkt vrida den och tvärvända och sånna saker som kan vara bra att göra när man spelar innebandy. Den är ju typ blå ganska mycket. Men men.

Annars då? Jo nästa vecka ska jag till polisen eftersom att jag tydligen blivit anmäld för misshandel??
Vad handlar det om egentligen? Dem skrek glåpord kränkande sånna. Jag gav henne en örfil och fick en höger av hennes ner knarkande pojkvän? Snyggt att snmäla en örfil? Kom igen...

Hade även utvecklingssamtal idag. Gick ju bra. Fick då höra att jag var jätte duktig vilket förvånade mig. De enda var dehär med frånvaron. Måste ta tag i de nu. Fick ju även VG på mitt framförande i Svenska var ju inte dåligt ;)
Nöjd blir man  ju :)

Mamma: nu hoppas jag du tar tillfället i akt och verkligen går in för det här helhjärtat för allas våran skull... Vill att du ska vara som du var förr. Älskar dig och de vet du. Vill bara ditt bästa! Lycka till! Och tack Inge för att du ställer upp också! Det 
betyder jätte mycket! Puss påer!

                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0