Så hädiskt skönt att få...

...vara nykter en hel helg! Har faktiskt inte kännt något sug för huvudtaget.
Nu äre färdigt med att dricka sig redlös skämma bort sig och förstöra för mig själv...
Nu är de serious shit som gäller :)
Skola imorgon kände inte ens jobbigt. Det enda som känns jobbigt är att inte få träna.
Förra onsdagen slet jag av ett ligament i foten. de gjorde ont dem två första dagarna.
Nu känner jag de knappt om jag inte vrider foten åt vissa håll, kan faktiskt gå på den.
Men inte för länge. Sen kan jag ju ta och berätta att jag nu inte längre är en blondis.
har ju lyckats färga håret rött åter igen. Var säker på att de var brunt med rött inslag.
Men de blev väldigt rött... Nice..Kan jag leva med.

Hehe vad händer? sweet :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0