När nätterna är helt sömnlösa...

man kan ju ta och fråga vad fan jag gör uppe nu?
Klockan är för fan halv fem snart och jag är vaken.
Jimmy är då för jävla shysst, legat och pratat en massa skit flera timmar känns de som.
Längesen man fick snacka om saker som är hela oviktiga men ändå så roliga.
Han är ju ändå skit kul! :)
Men men inget kan ju vara för bra för att vara sant så jag måste få klaga eftersom de har
blivit mitt sign. Har 50 spänn på kortet, har inte fått underhållet. Lever alltså på existens minimun om ni fattar.
Pratat med försäkringskassan idag och får igna pegnar förän nästa månad är dem störd??
Gatt gå ner till soc och fråga om dem kan punga ut så jag betala min hyra.
Har även en internet r'kning att betala på 750 jävla spänn..
Hur ska denns månad gå ihop? Någon som har lust att ge mig typ fem mille? cash helst!

Imorgon blir det iallafall att åka till Staaan!
Måste boka tid hos någon tatuerare, måste få det gjort!
Sen måste jag ju bara säga att jag har nu fått min första bil!
Wolkswagen jetta! NIIIICE.
Ska måla den chockrosa så jag syns iaf.
Gillas!


Nå vad tror ni? npg kommer jag vara ballast i världen ;)
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0