Secret Garden.

She'll let you in her house I
f you come knockin' late at night
She'll let you in her mouth
If the words you say are right
If you pay the price
She'll let you deep inside
But there's a secret garden she hides





She'll let you into the parts of herself
That'll bring you down

She'll let you in her heart
If you got a hammer and a vise

She'll lead you down a path
There'll be tenderness in the air
She'll let you come just far enough
So you know she's really there
Then she'll look at you and smile
And her eyes will say



Jag har en secret garden.
Jag döljer mina sår, visar inte svaghet. oftast alltid glad utåt.
Jag har många hemligheter ingen vet av. Inte ens mina närmaste vänner vet.
Jag försöker ta tag i dem men de går aldrig hela vägen. stannar upp och tappar greppet.
Jag försöker att inte låta någon komma nära. För när jag gör de fallar jag lika snabbt.
Därför litar jag inte på folk. Jag håller de för mig själv så ingen ska tycka att jag är konstig.
En dag ska jag berätta alla mina hemligheter för dem som står min närmast. Men inte än.
Måste känna en tillit. Måste känna att om jag berättar att ingen sviker mig. Pratar vidare om mina problem till dem som
inget har med de att göra. En dag ska jag vara den gladaste flickan på jorden som jag än gång var.
Jag ska lysa med min närvaro. Slappna av i svåra situationer. Men just nu lyser jag inte ens med min frånvaro.
Jag lyser inte någonstans. Ingen lägger märke. Ingen förstår. Men jag säger bara det, En dag!
None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0