Vilken trevlig helg!

Har haft riktigt trevligt  i helgen ändå :)
Första helgen man känner att man gjort något roligt och något som man inte gör alla helger. 
Spenderade lördag kvällen i lycksele med maggi och hanna.
För jävligt trevliga tjejer de där :)
Synd bara huvdet värker idag. Sista cidern kunde man nog ha skippat ändå :)



Jag vill bara säga en sak!
Istället för att gå omkring och snacka en massa skit snack,
kom då hellre fram till mig, jag kan ta konfrontationen.
Något jag inte klarar av är folk som går och snackar en massa skit dem inte
har en aning om vad de handlar om.
Jag ska vara väldigt ärlig nu.
Ja jag har tagit droger FÖRUT! Jag håller absolut inte på nu.
Vill inte hamna i samma sjuka situation igen. Det är inte värt de.
Mår dåligt än idag när folk snackar. Kom fram till mig istället så du får höra sanningen.
Tack och hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0