Måndagsbarn..

Då var det den här återkommande måndagen igen :)
Vaknade vid tio ungefär, låg kvar och drog mig ganska länge, klev upp åt bacon och makkisar.
Blev mätt, gick ut, gick hem, åt upp dem där sista smulorna som ligger i hörnet på chipspåsen.
Och kände att jag inte alls var särskilt peppad på att jobba på pizzerian ikväll.
Iaf så sitter jag ensam i min gigantiska soffa utan tv bara dator och tror att jag ska ta igen alla dem där paradise programmen jag har missat nu i två veckor.
Senare ikväll när jag slutar vid åtta tiden ska jag nog bege mig till farmor, hon ringde imorse och frågade om jag inte skulle vara hemma hos henne i veckan när kent är borta. Självklart gör jag ju de, toppen skön säng, mat på bordet och ingen stress eller drama. Kan vara välbehövligt.
Och idag känner jag att jag kanske kan vara på lite dåligt humör, Reta inte upp mig snälla...


Därför åker tröjan på idag...


Kommentarer
Postat av: Stina

Haha, den bästa tröjan!! :D

2009-08-31 @ 14:23:44
URL: http://canadagoosen.blogg.se/
Postat av: Anonym

nice tröja, köpt var?=)

2009-08-31 @ 16:57:56
URL: http://gagabban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0