ny dag nya tag.

Jobb idag då. Har suttit som en liten vakt åt en person från sju imorse till tolv. zappat fram och tillbaka mellan kanalerna där dem endast sänt tvins, tv shop och ordjakten och en massa andra gamla och tråkiga serier, men nu är den dagen över och nu blir det att ta en lunch på dungers :)

Vill lägga till några kloka ord bara....
Jag vill inte att folk ska tycka synd om mig och inte ställa sig på min sida för att dem inte vilken dem ska stå på.
Men jag har ändå rätt att yttra mig precis som vem som helst. Jag har rätt att säga nej och skicka ut vem jag vill ur min lägenhet och speciellt då folk är otrevliga. Sen folk som har sina uppfattningar om mig, varsågod ha det. Varför ska jag hålla på att övertyga folk att jag inte är de dem säger att jag är, lönlöst. Men däremot ska folk veta att innan dem säger/skriver saker rätt ut ska dem veta vad som stämmer och vad som är påhitt. Och dem borde passa sina munnar och fingrar över vad som egentligen sägs.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0