Omg shit fnizz!

Känns som de är evigheter kvar innan det är jul.. Men onej, kollade datumet idag och upptäckte att de redan är jul nästa vecka. Och vad har jag köpt för julklappar då? EN!
Har inte ens någon jul stämning. Var däremot på Agnes lucia tåg i måndags och de var ju faktiskt rätt mysigt måste jag medge. Men jag måste göra något drastiskt nu! Jul bak i helgen blir perfa!
Sen är de ju en och en halv vecka innan vi drar till Kittelfjäll också... Dagarna bara flyger..
Hur ska jag ha råd med denna underbara jul vecka? :)

Nåväl, såg paradise idag och jag hoppas hoppas hoppas att Rami åker ut imorgon eller att han drar fort.
Tål inte hans fula fejs och självgodhet.



Söta agnes som pepparkaks gumma :)

/mao

Kommentarer
Postat av: Heléne Eklund

Va söt hon är...måste ju erkäna att det finns vissa Moadrag där ;)

Kram Heléne

2009-12-18 @ 07:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0