Bränna

försöker verkligen att jobba på min bränna... Känns som att det går segt men igår såg jag att jag faktiskt hade fått lite färg så idag ska det bli ännu mer :D
Suttit ute på denna balkong hela dagen så länge som jag har haft sol på balkongen :]
Lyssnar på min ny brända skiva som är king! Tack Olov för skivan :)
Klockan sex blir det att fara på solariet med Kelly, ja jag vet att det låter jätte patetiskt.. men man vill ju vara brun och fräsch då de är sommar, inte blek och fet?
Bjuder på moa i sommar solen :)

xoxo

Kommentarer
Postat av: maggi

vad har hänt med ditt ansikte??

2009-07-03 @ 05:05:48
Postat av: Stina

Jaa, vad har hänt?

2009-08-06 @ 20:27:53
URL: http://canadagoosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0