Glad midsommar allihop!!

Midsommar helgen har anlänt...
vanligtvis brukar jag vara fullare än fullast.. och tänka fest fest fest.
Men den här midsommaren är en speciell midsommar... jag ska vara nykter och umgås med dem jag starkt gillar just nu... Kelly och Tobias. Tror det kommer att vara en stillsam helg. Jag kommer att ha abstinens, men när jag tänker att de faktiskt är min första nyktra helg sen nyår, känner man sig duktig.
Sen blir den här midsommaren speciell eftersom att jag inte har ett enda skitöre på kortet. Så med de menar jag att vi typ kommer att äta nudlar. Något väldigt enkelt iallafall. vanligt vis brukar man ju äta massvis med mat, god mat. grillat, potatis, sill (för dem som gillar de), efterrätt och diverse saker. Men inte i år.

Så vad händer ikväll? tror att vi kommer sitta inne, kanske gå en sväng och kolla om de är nå folk på byn. Kanske  gå förbi borgen för att se om folk har kul...

Har för övrigt försökt att städa lite här. plockat bort lite saker.. men alla skrymslen man kan he saker i är fulla. Och dessutom har jag ingen dammsugare.. så de är lite lortigt.. men men.

Åter igen, Glad midsommar.
xoxo

Kommentarer
Postat av: Maggi

Första nyktra helgen sen nyår?? Moooa :s

2009-06-20 @ 04:28:08
Postat av: kelly

de gick ju inte så bra att vara nykter för vårat lag, men vi tar igen de typ nästa helg eller nåt ;p

2009-06-20 @ 09:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0