Nattens drottning eller?

jaha ännu en natt och klart vaken! fick ju som sagt sova två timmar förra natten, borde vara sjukt trött. men jag har nog gått in i det andra stadiet, ÖVERTRÖTT!
måste upp sju imorgon, bääärst.
men nu ska jag se paradise hotel från i veckan som jag missat igår och idag.
inte någon speciell serie utan ännu en störd serie som man fastnar för, och inte kan sluta se.
jag vet jag är en tönt, men de får jag leva med.

Åhh vad roligt det är att få höra din röst! Den piggar upp och man blir som bara väldigt glad utav den.
Om de inte vore för att vi är helt vanliga människor som lever i en värld där man måste sova skulle jag vilja prata jämt! men de går ju inte :( ajja paradise nu och sedan sängen ihopp om att man kan somna...

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0