regnig söndag..

Det är en söndag idag.. och i vanliga fall brukar jag vara bakis.. men inte idag! har iofs inte gjort särskilt mkt har som varit en väldigt lugn dag idag..
klev upp halv tre idag tror jag. åkte ut till farmora tredje dagen irad för att äta..
träning sen, eller plojj var de mest. sparkade tårna rätt ner i golvet så jag tror jag har stukat lilltån eller nå. gör då ont som faen.
Imorgon är det alltså dags för att börja jobba!! är väldigt otaggad faktiskt..
börjar kvart i tre så jag borde vakna. men jag måste verkligen ställa om dygnet, går ju inte att vara vaken hela nätterna.
hoppas på en väldigt bra sommar iallafall :)
Och veckans höjdpunkt är nog fredag då man får storfrämmen. Ska bli riktigt kul, men är väldigt nervös.

nej nu ska jag försöka sova så jag är riktigt riktigt utvilad imorgon.



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0