Sommarlov?

Man har nu tydligen sommarlov.. känns väl bra antar jag..
men man har dock inte varit på en enda skolavslutning sen nian, är kass!
Har är även nyinflyttad i en ny lägenhet igen! men den här gången känns det bra...
en tvåa för mig själv, och en granne som heter kelly snart så jag menar när man har slut käk eller brist på sällskap är de bara att gå ut ur lägenheten knacka på hos grannen och stjäla mat eller sällskap :P

känner mig lycklig nu för tiden, somnar med ett leende på läpparna och vaknar med desamma.
Längtar sjuukt mycket tills du kommer och hälsar på :)

Jaha förra helgen var de då alltså den traditionella Talludden. var ju kul till en början då man var där, men sedan vart man heller less på tallar och kottar. varför är det alltid så att bilresorna till vissa ställen alltid är dem roligaste festerna?
Man skulle egentligen köpt en gammal buss fixa ljud i den och bara sitta där en massa folk och låtsas att man är på väg till en fest.

nej nu kommer farmor och kent och ska hjälpa mig att sätta upp fästen till gardinerna så att de ser llite hemtrevligare ut här :P
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0