Sweet like sugar!

låg vaken igår till halv fyra på morgon. kunde helt enkelt inte somna in ruggigt irriterande. var med kelly en sväng igår, vi skulle se en ny Wallander film. stoppade in den i dvdn och tryckt på play men inget hände. kom då på att jag i mitt ärtskal till hjärna inte hade någon scartkabel eller vad det heter så vi fick se shrek  som var på tv. sen for hon hemmåt. när hon hade farit såg jag two and a half men, ncis, SEX AND THE CITY och paradise hotel danmark. haha grymt kul var de. de var nämligen en kille som var där vars ex också var där. han hade varit otrogen mot henne och hade ett hemligt förhållande med en av dem andra tjejerna som också var där. invecklat gode.

undrar vad man egentligen ska göra med livet!? kommer ju inte gå kvar i ajaur, så vad ska jag göra? gå komvux eller blir det gymn igen tre år? jag vet inte längre vad man borde göra...
det som egentligen gjort den här veckan lovely är nog att jag på egen hand utan hjälp fått tag i en lägehet på bara en timme! otroligt. Klarar mig själv och har gjort de längre. har aldrig bett om pengar från mina föräldrar och kommer inte göra det heller. det här är mitt liv nu och ni kan inte påverka mina val. gör jag ett dåligt val gör jag de och då får jag stå för de. men man måste lära sig för att kunna bättra sig :)

Mår riktigt bra nu! längesen det kändes såhär skönt ändå. Jag har inte längre någon som kan kalla mig tjockis, fet gris, banta äckel osv... känner mig ändå stark. och jag har ett litet stöd även fast den personen inte vet om de. så får jag alltis le innan jag somnar och de förgyller väl ändå livet? :)

ja juste vi var ju i Umeå i helgen... ska lägga upp några bilder sen :)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0