Vad handlar de om?

Ringt från halv nio imorse.. hela jvla morgonen. och jag som är så morgontrött blev morgon arg!
Att man aldrig kan få sova ifred!
Kanske var lite posetivt iallfall. Hann ju med en hel del idag trotsallt..
Skulle ju med hanna på gymmet idag. Var som peppad på de men gatt avboka pga andra saker som var tvunget att göras.

Ajaur ikväll alltså! blir nog säkert kul. förhoppningsvis skulle man få köpa nå cider av stina och richard så de kanske inte är helt kört än :P

Och mor är hemma igen! Känns jätte bra att hon är hemma nu. Kanske vi har en chans att få bra kontakt igen. skulle verkligen behövas. även jag behöver en mor :)


nej nu ska jag göra mig i ordning.. xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0