Sommar kom då för fasen...

imorgon blir det katastrof övning... blir ju himla kul tror jag....
lite teater över det hela.. och de fränaste.. vi ska färdas dit med bandvagn.. vet inte hur den ser ut men låter ju fränt...
Fotboll ikvällst, inte kingen med de får duga :) sen varit hos therese sett ugly betty och desperate housewifes :)
snart sex and the city..

jo juste hämtade ut mitt löshår idag... 686 kronor.. inte billigt, inte ens så de matcha min hårfärg med skitsamma.
har ju faktiskt färgat luggen grå också... vissa säger att jag ser ut som en gammkärrning och vissa tyck de ser coolt ut.
självklart tar jag bara emot mig av komplimangerna :)

jaja sex and the city nu.. sen sängen...

Kommentarer
Postat av: kelly

de såg coolt ut ;)

2009-05-27 @ 20:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0