Sömnlösa nätter...

Är helt slut i huvudet. var vaken i 42 timmar i sträck igår och det blev inte bättre än så. somnade tillslut igår natt men tog mig inte upp imorse var helt enkelt alldeles för trött.. jag är trött jämt. det kan inte vara tänkt att jag ska må såhär! att jag ska vara gnällig trött och slut i kroppen. helt orkeslös! det är grymt mycket som snurrar i mitt huvud nu...
Vill inte gå skola, vill inte gå omvårdnads programmet. kalla mig knasig och dum i huvudet. men detta är inte vad jag vill med mitt liv! jag har mycket att ge och jag är inte korkad, vill bara inte.

jag vill göra något värdefullt med mitt liv! men går det? tror inte de.
I surrender!

Kommentarer
Postat av: ylwawiie

om du inte vet vad du vill äre lika bra att gå kvar moa! då har du iallafall en gymnasieutbildning. hoppa inte av igen? :O <3

2009-05-13 @ 20:06:45
Postat av: Judith

Vi byt!! Du får leka med piss-böcker hela dagarna så kan jag plugga!

DEAL!!

2009-05-13 @ 20:52:00
URL: http://juddan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0