Från fina köp till dåliga tillsatser..

Har haft en trevlig dag idag i Skellefteå, skulle egentligen bara följa Daniel dit för att hålla honom sällskap och köpa lite smycken.. Daniel gjorde riktigt bra köp. Och jag gjorde alldeles för många för min ekonomi egentligen.
Köpte ett paljett leggings. Skit balla, provade dem dock inte och de skulle jag gjort. För dem är rätt låga i midjan så om jag böjer mig ner visar jag väl hela skinkans härlighet. Men fina var dem. Som tur var ringde pizzerian och frågade om jag kunde jobba ikväll. Vilken jag självklart gjorde, då blev inte dagen köp så dyra :)
Okej de var dem fina köpen!
Nu kommer vi till dem dåliga tillsatserna.
Kom hem och jack var helt axhalterad. Gick ut med honom och han gjorde de han skulle.
Tre timmar efter det upptäcker jag att han under dem tre timmarna så gick sen jag gick ut med honom inte gjorde ett piss... Ja Piss, han hade nämligen lyckats pissa i den nytvättade tvätten och på golvet på TVÅ ställen. Och skur moppen luktar nu mera hund piss. blir nog mer skitit en rent. Den ska slängas imorgon. Men jag kokade upp vatten och slängde i munstycken till moppen i kastrullen för att koka bort bakterierna iaf. Var en härligt ljuvt doftande soppa, någon som kanske ville smaka?
Nåväl. Ska ut med honom en sväng nu sen ska jag sova. För imorgon väntar en trevlig dag/kväll då vi ska fira Ida Lundmark som fyller 30 bast ;)


Mums?

Juste en bild på kära Kelly imorse, helt upprymd om att få lämna lilla malå som jag ockdå hade velat göra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0