Fredags mys låter geeky.

Eller? Det har blivit som uttjatat. Men oftast så myser man ju på fredagar. Iallafall jag.
Ikväll ska jag och Empan käka lite gott och se idol, är inte de mys så säg?
Var med på idrotten idag också. Körde något som hette tjonga tennis. What a game alltså!
En ganska hård boll som studsar, och så har man ett tennis rack. När man slår på bollen flyger den bara fram.
Hårt flyger den också. Och självklart fick jag ett antal bollar på mig. Två speciellt hårda. Först en straff rätt i bröstkorgen. Och sen sköt erik (som var i mitt lag) rakt in i vaden. Sen blev de en hel del andra bollar också. Skulle försöka undvika dem men dem sökte sig till mig! Men kul var de :)

Over and out /mao

Kommentarer
Postat av: empan

fredagsmys sounds geeky, but it isn´t. PUSS

2009-11-22 @ 11:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0