Galning!

var hos emelie ikväll och såg greys!
Det var faktiskt ett riktigt bra avsnitt ikväll, mycket spännande :)
Tvättade idag och när jag kom hem skulle jag hämta kläderna ikväll, så tog jag med mig jack (hunden) med mig ner till källaren. När jag var klar skulle jag tvär släppa ut honom så han skulle få pissa.
Han pissade och var så snäll. Sen bad jag honom komma för att vi skulle gå in.
Han kom till mig tittade på mig med sina valp ögon. Och på ett ögonblick stack han i en väldans fart. Och då tänkte jag att nu drar han på riktigt. Och ja han drog. Jag kutade efter med foppa dojjerna och ropade jaaaaaaaaack! men han fortsatte bara. Troligt att jag skulle hinna med? nej. Men då hade jag en riktig tur. Han hörde någon hund inne i ett hus och stannade. Så då han jag ta fast honom.
Men herregud vilken löpning jag fick. fyra gator hann han. Puuh!
Nu ska jag iaf ta och gå och lägga mig :)

/mao

Kommentarer
Postat av: mija

hahahahha, jag litar fan inte på den där hunden :)

skulle aldrig våga ha honom lös :(

2009-11-10 @ 20:42:43
Postat av: moa

Nej nu förtiden går jag med koppel! always :)

2009-11-10 @ 21:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0