Glory days!

Kom och tänka lite på mina syskon.
De är ju faktiskt så att de är mina små glädjespridare!
Maja som är fem år yngre än mig är ju 14 idag och lite av en tjurig flicka. Gud vilka disskutioner man haft med henne alltså! Bråk och slit och släng. Men så har man dem tiderna när man bara kan dö av skratt tillsammans. Så ljuvligt.
Sen har vi Myra, hon är nu idag 8 år gammal. Var ett tag sen man träffade henne. Men hon är min flicka! Hon lyssnar alltid på mig, tar efter saker som jag gör, och är ju docklikt söt.
Sen har vi Ludvig som är 6 år gammal. Där har vi en riktig buse. Säger tvärt emot och lyssnar inte för att retas lite. Men han är så söt. Och han har vissa stunder då han kan krypa upp i famnen och kramas en stund.
Sen har vi då sista lillsystern Agnes. Som idag är ett och ett halv år. Man blir alltid glad av henne. Nästan inget gnäll, bara glada miner. Och hon springer omkring överallt, snabb är hon också! Och nu har hon börjat säga några ord. Hon kan till och med säga Moa.
Vilka underbara små snorungar jag har. Lyckliga jag!
Sen har jag ju en fantastisk mor som knöst ut mig, Maja, Myra och Ludvig. Och en fantastisk far som gjorde en liten sladdis åt mig, Agnes :)












Kommentarer
Postat av: Heléne Eklund

Så otroligt fint skrivet, Moa... :)

Kram Heléne

2009-11-13 @ 17:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0