Kangaroo hoodie!

La mig rätt tidigt igår innan tolv tror jag. Höll precis på att somna innan Kelly stampa in och tände, röt till lite och hoppades på att somna med de gick ju inte. Hörde jacks snarkande och Kellys tunga andetag. Sen när jag vaknade imorse kände jag att min hals inte alls var så bra. Dem var alldeles stora och ömma. Och nacken känns lite spände nu. Klär mig nog inte ordentligen när jag ska ut och gå i vinterkylan.
Well, I helgen blir det Borgen! Tror de kan bli roligt, sen blir de nog att vara nykter helgen efter det.
Nu har jag hällt i mig lite naturdiet så jag får peppen till att ta tag i mig själv.
Jag och Kelly har för många fredagsmys kvällar i veckan alltså höhö :)

Nej nu blire snart att fara och träna tjejerna!


/mao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0