Skallebang!

Har fortfarande ont i skallen efter helgen smäll i golvet.
Kunde inte somna inatt, och när klockan var halv åtta och jag egentligen skulle upp kunde jag inte.
Huvudet värke på tok för mycket.
Men imorgon ska jag dit oavsett vad. Trivs faktiskt riktigt bra på min praktik plats.
Klev iaf upp vid tre idag och följde daniel till lycksele för att han skulle köp ett bord.
Så vi har monterat ihop de ikväll.
Sen fick jag klänningen och skorna jag hade beställt men då har jag ju så breda fötter så jag måste töja ut dem lite!
Men de blir smoking!





Kelly blev fin i den ;) Checka in hennes bling bling tisse hallon! :)


Kommentarer
Postat av: Annn

Så jääääääävla snygga skor!! :)

2009-11-19 @ 19:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0