Jag ser en hövding!

Ronja Rövare på tv nu och de är ju bara allt för mysigt alltså!

Ikväll ska jag allt göra en thaiwok/gryta!
Mitt eget recept. Det ska bli smarrigt!
Juste, måste bara påpeka att vi har ett par elektriker som stonkar på här uppe på vinden så bullar och bankar.
Dem håller väl på att fixa så de ska blir fiber eller nått sånt har jag fått för mig, alltså internet.
Vilka J*ävla osis att jag har skrivit på ett abonnemang för telia mobilt bredband i 18 månadar, bara 16 kvar..
Aja blir nog bra.
Ja juste, ringde riksbyggen idag också!
Har nämligen inte fått mitt bostadskontrakt än, och det har gått 6 månader, och så har jag fått påminnelser om hyran. Så jag ringde dit och krävde att dem skulle ta bort bostads avgiften för att jag itne fått mitt kontrakt.
Och tänk, att det fick ja :) Jag är ju bara för bra alltså!!

/mao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0