Trivsamt!

Gud vad jag trivs att vara hemma nu!
Städat och fint, inget stök än så länge..
Jag och kelly har peppat varandra till att vi ska stöka undan så fort de blir något som skräpar.
Och att påminna varandra, då jag klev upp idag låg de en stooor lapp på diskbänken där de stod...
DISKA! diska undan är du snäll och gå ut med hunden, något sånt.
Tyckte de var lite cute faktiskt! så nu har jag gjort de, väntar också på att att min neighbour Daniel ska göra go maten :)
Har även fått veta nu att jag förmodligen kommer att ha praktik på mellanstadiet nu en tid framöver! Tror de blir ball och roligt ;)

Ikväll då, jo ikväll ska jag gå upp till Emelie och se lite idol, Hanna kommer också att befinna sig där :)
Det blir en riktig fredags mys kväll! Och imorgon äre bara att tagga hockey och hotellet!

/mao





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0