Vilken stor städning alltså!

Då var det stor städning igen, vanligt folk städar då och då, och när dem väl har storstädning tar det ungefär en halvtimma.
För oss tar de en hel dag i princip! Men nu känns det fräsch och kul att leva här.
Det blir så jävla stökigt fort då man är två unga damer som har massor av skit prylar och inte så pedanta.
Värst är sov rummet! där vi bara droppar kläderna på golvet och inte plockar upp dem igen.
Att det ser fint ut? :)




Nu har jag då lagt in kycklingen i ugnen och ska snart koka lite ris och curry sås :) Blir nog gott som faen.
Sedan blir de greys och sen ska jag nog fan gå och lägga mig tidigt ikväll så jag tar mig upp imorgon då de är skola!!

/moa

Kommentarer
Postat av: emelie

haha moa, de e sånna bilder man inte ska visa för allämenheten ;p

2009-10-21 @ 17:31:18
Postat av: danielle

OJ oj oj.. funderat på att anställa en städtant? ,p

2009-10-21 @ 18:09:00
URL: http://danihjalle.blogg.se/
Postat av: moa

Hahaha ja men de är ju just såna bilder som får en att ta tag i saken..

Och ja, jag ska skaffa städtant när jag har blivit miljonär och kan köpa allt jag vill :)

2009-10-22 @ 14:29:44
Postat av: mija

ja såna där klädhögar känner man ju igen efter o ha hängt med kelly i några år.

tur att jag o hon inte bor tsm, hade blivit tooookig på henne som bada slänger kläder överallt o ingenstans :P

dock verkar du ju inte lida av det så hemskt mkt för ni verkar ha samma ordningssinne :Phehu

2009-10-22 @ 20:14:33
URL: http://miamariannejaako.blogg.se/
Postat av: Moa

Ja de är ju en himla tur att jag inte är pedantisk ;)

2009-10-23 @ 17:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0