God morgan kan man väl säga...

Ja just precis godmorgon, vakande väl för en kvart sedan. Vaknade av att det smällde, åskan var här. Älskar åska så det var ett bra sätt att vakna på :)
Nåå vad händer idag då? Har funderar på om jag ska orka mig till gymmet men tror fan att jag inte kommer att palla mig dit. Så de blir väl ännu en dag framför datorn :S Man har ju fan inget värda saker att göra på dagarna eller på kvällarna. Så om det finns någon som brukar ha lika tråkigt som jag är de bara höra av er. Slipp man vara två om det :)

Nu blir de att gör nå fika och sortera tvätt för jag har kläder över hel sovrums golvet och då menar jag hela sovrumsgolvet också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0