Home again!

Har ju varit i Övertorneå i helgen..
Fan vad roligt jag ändå har haft, har inte skrattat så mycket på en och samma helg förr.
Träffat nya roliga människor också. Inte samma gamla vanliga malå.
Har sjukt mkt historier från i helgen, att jag rent inte orkar skriva om de.
En sak kan jag dock säga att maten där, är jag mest missnöjd med. Smaka ju fan räv.
Ja många ord jag vill skriva men inte orkar, hade då en riktigt good time!
Hoppas det blir någon fler gång :)
Ska lägga upp lite bilder därifrån senare någon dag :)

Storsrädning idag också, allt är klart förutom sovrummet där kelly har kvar kläder och sånt.
Annars äre fresh här igen. Nu blire lite tv och sedan sängen förhoppningsvis.

Inne på kievari eller vad det då hette, men kul hade vi!


Såhär kul och såhär full och såhär mongo kan man se ut! De är säkert!


Och även jag och patrik var glada över att vara bland kellys vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0