Hurrygurrylurry

Goda dagar allihopen!
Dagen har ju som börjat bra idag,
Vaknade av ett sms som löd att min telefon som jag hade beställt hade kommit :D
Då var de bara att kliva upp och hämta ut den.
Beställde en sony ericsson c901! En likadan som Stina har, tyckte att den verkade vara jätte bra...
Så då får man hoppas på de nu :)
Ska iväg klockan fyra och jobba på pizzan idag, så jag hoppas att det går bra vilket det brukar göra.

Jaha vad har jag gjort i helgen då?
På fredagen jobbade jag till halv tio sen så for jag till patrik och såg film. Sen var de bara att fara hem och lägga sig.
För att på lördagen började jag jobba sju :)
När jag kom hem klockan fyra fick jag världens mens värk! Magen bara vek sig. Åt alvedon och vilade ett tag.
Efter någon timma blev jag av med smärtan tack och lov. Ringde till Ängla där jag skulle jobba på söndagen tidigare och sagt att jag nog inte kunde jobba. Men de skulle jag inte ha gjort för nog hade jag kunnat jobba när de blev bättre. Men då hade dem nog redan hunnit fixa en ny vikarie :S
Så vid halv tolv på kvällen åkte vi till skellefteå istället, blev en lugn men rolig kväll..
Men nog hade jag önskat att jag hade jobbat istället.

Men nu ska jag smyga över till Kelly och kolla vad hon har för sig sen bäre av till pizzan.
Hörs sen puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0