mys lördan!

Trevlig kväll ikväll faktiskt!
JObbade till åtta sen for jag hem svida om lite,
sen begav jag mig till emelie!
Vi smutta på nå vin och snacka skit, inte dåligt skit, bara roligt!
var faktiskt roligt att prata lite med någon,
någon man inte brukar prata så mkt med i vanliga fall!
Sen for vi till hd klubben,
var inte så ösigt så jag for hem, och nu sitter jag här hemma.
Lyssnar på min favvo låt for the moment, by your side med sade!
Den är mjuk, vacker och underbar, allt som jag inte är
(ja skojja, jag fyller ju upp alla kraven eller? )
Nu äre väl bara sängen som väntar..
Läs igenom texten där nere, så fin!
See ya!


Ohh, when you're cold
I'll be there
Hold you tight to me
When you're on the outside
Baby, and you can't get in
I would show you
You're so much better than you know
When you're lost, you're alone
Can't get back again
I will find you
Darlin' and I'll bring you home

Kommentarer
Postat av: Stina

Men kom hit duu! du kan ju komma o va här i veckan om du vill o inte jobbar eller så kommer du när de är toxic:)

2009-09-20 @ 09:56:27
URL: http://canadagoosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0