Nej jag är inte knäpp...

Jag är galen!
Ibland sover man lite för länge, och idag gjorde jag de, Halv tre klev man upp ungefär.
Jag älskar min säng, men jag tror att jag behöver en mer oskön säng, så man inte sover så länge!
Så idag ska jag för första gången på läääänge, spela lite innebandy om de är någon som kommer dvs.
Så de hoppas jag att ni gör alla som brukar vara där!!

Jag undrar också vad man skulle ha gjort mer ikväll, Ligga hemma och sitta vid datorn typ?
Eller kila över till Kelly och kolla på tv kanske :)

När man känner att man inte riktigt vet vad man står här i livet, eller bara har fastnat i ett mönster, är det dags att ta tag i saken. Jag har funderat och funderat. Och nu vet jag vad jag vill göra tror jag. Men de skriver jag inte här öppet för alla att se. Det håller jag för mig själv ett tag till!
Och har ni någonsin varit tillsammans med någon eller umgåtts med någon som ni gillar, men inte går framåt, utan precis som tidigare står stilla. Då är de dags att tänka för sig själv. Mår JAG verkligen bra utav det här!?
Eller trivs jag där jag är? Alla vi individer kan förändra saker i våra liv till de posetiva och negativa.
De enda man kan hoppas på är att de är till de posetiva, för när man gjort sitt val, kanske man itne kan ångra sig!

Låten här nere har fastnat i mitt huvud tycker att den är så grymt bra!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0