Rolig dag :)

Idag har dagen varit rätt rolig :)
Vaknade rätt sent, klädde på mig och skulle och äta lunch med patrik och kelly.
Ingen var så sugen på mat i malå, så vi beslutade oss för att åka till Arvidsjaur för att äta :)
Vi åt på cazba, jag beställde en pizza men orkade bara halva!
Så jag tog med mig pizzan hem ifall man blir sugen :)
Vi svängde förbi på Dollar Store och köpte inget vettigt egentligen bara lite tjafs.
Påvägen sjöng vi och stoade till musiken, och Patrik lekde odödlig. Varenda gång vi körde förbi en lastbil, körde han jätte nära, så de kändes som att de var livets slut just då!!
Men nu är vi tillbaka och kelly har köpt lite tårt grejer, vi ska baka tårta!
För att de är inte vilken dag som  helst idag, Kelly fyller GAMMAL! Livet är över gumman! puss


Kommentarer
Postat av: kelly

man är egentligen inte äldre än man känner sig. (jag är tretton)

2009-09-09 @ 18:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0