Tårar bara rinner, men jag vet att dem försvinner.

Efter går kvällen har jag verkligen kommit till insikt.
Jag vill inte leva mitt lov såhär, leva med någon som inte alls är på samma nivå som jag.
Jag måste ta mig högre! Ta tag i mitt liv!
Och om jag ska kunna göra de, kan jag inte ha någre störande moment!
Kan inte vara med någon som kan få mig nedbruten på två sekunder.
Du vet att du kan de genom att knäppa med fingrarna och de vet jag med.
Därför ger jag upp, jag sänker garden.
Bryt ner mig nu, men se till att göra det ordentligt, så att de någongång är över.
Orkar inte fälla en till tår för dig, även om jag vet att de kommer falla fler.

Kommentarer
Postat av: Stina

Alltså fuck that o fuck han!! Kom hit, va me mej, vi hittar på nåt kul o skiter o pojkar som trasar våra hjärnor!

Puss på dig!!

2009-09-13 @ 00:56:01
URL: http://canadagoosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0