usch..

Känns som att dem här tankarna kommer att jaga mig i evigheter.
Fick nu veta att det var en värre död en någon hade kunnat önska sig.
Fy, den här klumpen i bröstet och i hjärtat tar kål på mig.
Tänker bara hur du ligger där livlös. Det jag kan trösta mig med är att du har ro.
Det som är tråkigt, är att dem vänner man stöttat genom såna här tider,
inte ens hör av sig. Det jag behöver är kramar nu känner jag.
Men mer och mer blir det klarare var man har sina vänner när man behöver dem.'
Tack!

Idag flyttar vi över alla kellys grejer till min lägenhet.
Blir nog bra tillslut. Just nu är de en enda stor röra.
Ska fortsätta lite nu bye!



Kommentarer
Postat av: g

det blir bättre gumman.

puss

2009-09-23 @ 21:08:56
URL: http://gagabban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0