Vilken dag alltså!

Sovit på ohågan inatt, lyckades nästan inte somna för att jag låg och tänkte att jag absolut inte fick försova mig. Vaknar sedan klockan sex av mig själv för att jag tror att jag ändå hade lyckats försova mig. Beslutade mig då för att glatt kliva upp ur sängen som är så otroligt skön på morgonen, för att sedan hoppa in i duschen och ligga och se på vakna med The voice! Finns inge bättre morgon program alltså!
Vid fem över åtta går jag då alltså till skolan, och får då reda på att Tomas (alltstå min lärare i matte) inte är där.
Nästa lektion börjar kvart över elva!
Lika glad för det var jag eller? Nej de var jag inte, var bara att gå hem igen då.
Hoppas dagen slutar bra iallafall!

see ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0