Vilken fredag alltså!

En vanlig fredag för mig skulle jag ha varit full nu, men de är jag inte har varit hos far och ätit.
Städat lite idag har jag också gjort, och sen har jag ju faktiskt varit händig också.
Köpte ett par säng ben för två månader. dem har legat mitt i sovrummet i två månader också.
Men idag, just de idag har jag skruvat fast dem. Så nu är sängarna på samma höjd! YES!
Men nu ska jag traska ner till frendo där kellie är.
Vi ska köpa nå snask och se på P.S i love you! Finns de någon mer hjärt gripande film?

See ya :)


Kommentarer
Postat av: kell lee

då vi ha en sleepover hos du idag :) :) de är ju så himla långt hem till mig, huhu

2009-09-11 @ 21:32:41
Postat av: kell lee

då kan vi ha ett pyjamasparty hos dig efter filmen ode :) :) de troja blir wicked.

2009-09-11 @ 21:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0