Do what you like.

Har varit hos barnmorskan idag, viktigt!
Ska nu börja med p-piller, vet egentligen inte varför jag slutade med dem men nu ska jag iallafall börja om!
Kan ju vara lika bra lixom!
Efter de åt vi lunch på dungers jag Kelly och Casandra, sen kom Kim och Sandra och Willy.
Hux flux kommer britta från norran och ska ställa en fråga och jag ställer upp dum som jag är.
Frågan var, har du koll på din ekonomi?
(jag har ingen ekonomi så hur ska jag svara?)
Jo jag svarar: Jag drar kortet till det står medges ej! haha.
Hoppas de inte kommer med för hon tog ett kort på mig och de ska tydligen vara med i norran.
Tänkte inte riktigt på att ungefär halva västerbotten läser den tidningen!

Snart ska jag iallafall iväg och jobba två timmar sen blir de att åka till norsjö ikväll för att spela innebandy med mammor på plan. Det blir nog fun fun!


Kommentarer
Postat av: emelie

hahaha du e så jävla rolig... hoppas de kommer med i norran =)

2010-04-20 @ 16:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0