Små små ord som man kan få små fnittra åt!

Jag är nu riktigt less på min lilla Elvis.
Han springer mellan benen på mig, går över magen när man ligger och ser ett bra program på tv, man får inte ens gå på toaletten ifred längre. Du kan ju glömma att smeta på dig läppglans, efter 10 sekunder sitter det fastklistrat 20 hårstrån och fem stycken inne i munnen som du hela tiden måste spotta ut. Det blir damm dubbelt så fort. Men just de här håret gör mig galen, speciellt när man har ny tvättade kläder. Tar inte länge innan ens svarta leggins är fulla med hår. HÅR JÄVLAR ÖVERALLT!

Men nu till de roliga, jag skrev till daniel om mitt STORA problem.
Till svar får jag att jag kan bygga en stege och ha utanför balkongen..
Hmm tänker jag då, Jag bor på tredjevåningen alltså minst 15 meter upp. Visst katter är bra på att klättra, men jag tvivlar på att Min lilla elvis skulle börja klättra ner för en stege när han ska ut på äventyr..
Hahaha jadu Daniel tanken var väl god I guess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0