Har jag stirrat på havet precis som tusen gånger förr.

Nu tar jag helg!! har jobbat hela veckan och varit se slut ve att ja knappt orkat ta tag i nått. Lägenheten håller på att spåra igen men de ska jag tag i idag.

Längtar som fan till Nämdö! Kära landställe, kära morfar, kära våningsäng, kära klippor, kära hav med söt/salt vatten och tång. Nästa sommar ska ja fan inte jobba hela sommaren, måste ju göra saker som är roliga också. Jo så får det bli. Är ju helt underbart när man inte behöver bry sig om hur man ser ut, utan bara slappa, bada och äta grillat och dricka öl och sola... ja jag kan nog skriva in mer ett bra tag. Så jävla underbart. Vill hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0