Last song for you.

Kan tycka att de är rätt pinsamt när människor kommer fram och är stora i munnen för någon annans räkning, i mina ögon sjunker den personen som känner att den måste säga något för att dem tror att dem måste säga de för att vara en bra vän. Jag skickar inte andra människor till den person som jag har problem med, och jag skulle inte vilja att mina vänner gick fram till den personen för att berätta hur dålig den människan är heller.
Har jag problem med någon får jag väl säga de själv. Good luck chuck! You are not gonna get to me :)


Kommentarer
Postat av: Lotta

Du går dina egna ärenden med andra ord and i love it!! Puss påre

2010-08-27 @ 20:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0