Livräddaren!

Förbannade sjuka! Började meningen med att skriva skit sjuka, men kom på att de är ju en helt annan sak. Hade kunnat bli ett missförstånd där.
Är iaf fortfarande sjuk och jag känner jag att jag snart ger upp hoppet! Varken antibiotikan eller Mollipecten hjälper mig inte särskilt bra. Bara hålla humöret uppe så kanske den ger med sig tillslut.

Nå vad hände i helgen då? Jo fadern fyller ju 40år idag, så de var 40års fest för honom i Lördags :) Var riktigt kul.
Började på Lappstan där farsan skulle ställa upp med att tävla, i rosa trikåer och lite allmänt utsmyckad, (måste säga att jag var väldigt stolt över att vara dotter till min otroligt fagra far). Och sedan middag i Setsele där de var kyckling wook. Hade jätte trevligt!




Nu ska ja göra mig i ordning och seize the day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0