Mollipect och Doxyferm!

Har nu börjar min sjuk kur! Äter halstabletter i mängder sväljer i princip chips hela för att dem ska klia till de där kittlet jag har i halsen. Och Mollipect!? vad fan e de? de är då inte nå hjälpmedel mot halsen. Än iaf. Däremot såg jag att de var efedrin i det, så man kanske ska svepa hela flaskan och få en kul kväll av de istället. Nej seriöst, får väl vänta ut de och kolla om de händer nått, har jag sån här hosta på lördag blir ju inte 40-års festen nå vidare!

Ska fortsätta ligga i sängen och se värdelösa program hela dagen/kvällen. See you on the other side.

Kommentarer
Postat av: Eva

hejsan!

Håller på med samma kur som dig...hur lång tid tog det innan hostan var över?

Tacksam för snabbt svar..ska ut o resa på måndag me min lilla dotter, därav

Tack

mvh Eva

2011-01-04 @ 15:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0