Hate beeing sick!

Jag orkar verkligen inte med min hals på morgonen, går ju nästan inte prata eller andas.
Och eftersom att jag är sjuk blev det ingen hockey i måndags och absolut ingen träning idag eller imorgon :(
Vill ju träna, helst igår. Men de är väl bara att stanna hemma.
Eller nä juste, jag ska snart upp till mamma och hälsa på lillbroder. Han åker ju till helgen och jag har inte hunnit träffa honom än. Så jag ska göra det nu innan de är för sent.
Sen ska jag hem och städa i lägenheten, när man inte är riktigt på topp orkar man som inte ta tag i något som heter städning. Men de ska jag alltså göra när jag kommer hem.

Och sen vill jag bara lägga till att jag är smått irri på Katten Elvis just nu. Han har fått för sig att den blomman med långa stora blad är jätte god. han tuggar och tuggar och nu har jag upptäckt att den måste ha fått pest för att alla blad hänger nu. I någon konstig båge.. Hmm... den ser mao för jävlig ut.

Mao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0