Resumeéeé!

Hade en riktigt trevlig helg i helgen måste jag bara meddela.
På fredagen skulle jag göra den fantastiskt goda middagen. oxfilé potatis provencale.
Är så himla rädd att de ska bli så osalt så jag öste på, Daniel tog en tugga sen fick han nästan spykänslor av den mycket välsaltade maten. Jag åt ändå, gick på teorin att om man tar mycket bea till försvinner salt smaken. Men efter ett väldigt bra försök gav jag också upp.. Failure!

Sedan var det hockey, men jag hade redan hunnit bli gode på lyset så jag var inte så intresserad av att titta på någon hockey alls. Jag drog ner en trapp och hälsade på grannarna. Efter att hockeyn slutat och dem andra har hunnit ikapp mitt tillstånd. Blev de gymnastik. Gabsan visat hur snygga spagat hon gjorde och jag försökte väl vara lika graciös. Men icket. Efter spagat blev de att stå på händer, vilket resulterade i att när jag svingar upp mina kort mot väggen dunsar jag ner med axeln ner i golvet och faller med foten in i daniel dörrglasruta!
Mycket vackert. Bloda ner golvet lite, och trampade i glas vilket alla gjorde. bara några ynka minuter efter blir jag knuffad in i stenblocks fönsterbläcket med skallen först. Vacker bula där med.

Lördag! Ut mot björksele till grabbsen. Hamnar i bastun där alla gav upp efter fem tio min, men jag och gabban ger oss i första taget. Vi stannar i tre och en halv timma! I bastun hände de en hel del kan jag lova. Snygga bilder och mycket skratt. Mycket folk senare hos en Mattias och Underbara lilla gabbso sveper en hel del sprit, försökte lära sig att röka, men höll ut längst med att inte somna! Ja man kan säga att de var en händelserik helg och jag bara älskar sjuka roliga oförutsägbara minuter timmar och dagar. Mer av det till folket!

Kommentarer
Postat av: keeel

bilder? :p

2010-02-22 @ 16:44:27
Postat av: Gabriell

hahahaha måste säga att ja skratta från första meningen till den sista!

Tack för helgen min vän!

2010-02-22 @ 21:28:35
URL: http://gagabban.blogg.se/
Postat av: Gabrielll

hahaha men det är för att du nappar på idén att urinera där inne!

2010-02-24 @ 13:23:05
URL: http://gagabban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0