Fan jävla Telia!!

Nog var de ju troligt att jag skulle gå och bli ännu värre i halsen!
Dock bättre vad de gäller förkylningen.
Men är absolut inte kapabel till att jobba med gammlingar idag. Min smitto risk är nog ganska hög, och jag kan inte ens prata. Så från imorse klockan sju har jag ringt och ringt och ringt från telefonen. Men dem säger bara "numret kan inte nås från det här abonnemanget, så dem enda jag får prata med i några dagar är Telia. De går inte ens att ringa till mig.

Men de jag får mest ångest över är dem på arbetet som undrar och ringer till mig nu under morgonen och säkert är förbannade för att jag inte är där, Jag vill ringa och förklara. Men kan ju inte ringa.

SKAFFA ALDRIG TELIA JÄVLA SKIT OPERATÖR.v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0