sun in my pocket.

Ne, å sol i min ficka är de då inte. snarare regn, mulet och blåsigt.
Missade min tid på sjukan idag också, kunde inte somna igår natt pga hostan så halv sju somnade jag. Får ta tag i de nästa vecka. Har fördrivit min tid idag med att tvätta oc städa.

Har även stekt lite fishpinns till middag, de är väl den enda fisken som jag klarar av att äta. Men de är knappt, när jag skulle skära av en liten bit från pinnen och stoppade den i munnen kände jag fisk smak som var så stark så jag sprang till soptunnan och spottade ut den. Helt meningslös fakta men skulle berätta att om ni nu någongång ska bjuda mig på mat, undvik fisk om ni inte vill se fontänspya över bordet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0