Were not gonna sit in silence, were not gonna live in fear!

Jobbat klart för idag. Känner att jag är helt jävvla mör i kroppen.
Fick ju ändå sova 3,5 timma inatt. Hade tänkt tvätta och göra sånt där skit göra ikväll. + att jag ska ta en tupplur. Hade tänkt hänga med danneboy ikväll, så då äre nog bäst att jag har vilat ut mig så jag inte slocknar på hans soffa igen.
Vet verkligen inte vad de är med mig nu förtiden. Under snart ett års tid som jag och daniel har "hängt" har jag aldrig slocknat hos honom. Men när jag flyttade två hus ifrån sovde jag en vecka tre gånger på hans soffa. Och nu har de som blivit nästan blivit så att jag bara somnar där och vaknar upp på morron med tanken (är jag så jävla lat att jag inte orkar gå 100 meter????)

Nej slänga in tvätt i en maskin och börja stek lite k-bullar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0