Röven har somnat.

Snart suttit på min lilla bak i 10 timmar, och tro mig de känns. Har somnat då och då men då har jag vaknat av att nacken har hängt som om att det vägde 20 kilo. Iallafall är vi i gävle område nu vilket betyder att vi snart är framme. Om jag ska vara ärlig är jag lite nervös! Våran tripp började då väldigt bra! Vi fick punktering i börjar av resan vilket ledde till att vi kört på reservdäck i typ 60mil. Jag glömde min plånbok, och daniels gps fungerar inte. Men nu är vi back on track på rikt! Och de har inte alls varit så sura miner. (Förvånansvärt) Och du gabbsan, vill bara tillägga att vi vet att du vet att vi är påväg tik stockholm MEN du vet dock inte vad vi ska göra. Love you hun.

Kommentarer
Postat av: gigggolo

HAhaa om det vore så väl, i knew alllll theee time. Hade varit otroligt kul ifall du följde med mig till veckan så vi fick lösa runt lite i stockholmen. Hoppas du haft det bra!

massa pussar och kramarr!!! Saknar dig liiiiiiiiit

2010-05-23 @ 02:40:37
URL: http://gagabban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0