Walk this way!

Var i staden igår, Kelsan tatuerade sig. slutresultatet blev awesome!
Men idag hade jag tänkt att ta tag i min klädhög som ligger och dräller i hela hallen. (dem som varit hit vet)
Somnade även hos daniel inatt me, (måste bara tillägga att hans soffa fan är hur skön som helst att sova på!) så idag har jag och Danneboy kirrat lite bra musik till helgen. Eller jag fick väl välja typ tre, haha.

Förresten, vi alla vet ju att vattnet har stigit sjukt mycket nu. Det har stigit hur mycket som helst i Setsele att farmora, kenta, farbrora, angelica och aggan inte kan ta sig till malå! Rätt mycket vatten är de kan jag lova. Får hoppas att de inte stiger mer nu för då har Farmora vatten ini huset. Good luck have fun!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0